X

Deze zomer kreeg AutoGids een nieuwe look !

Om alsmaar beter te beantwoorden aan de noden van wie een auto koopt, werkten Tony Verhelle en zijn medewerkers een nieuwe maquette uit voor het magazine met als doel het luchtiger en lichter te maken maar niet minder dicht of rijk aan informatie. In tegendeel, want dankzij de nieuwe opdeling stijgt het volume van pagina’s die daadwerkelijk gewijd zijn aan die informatie die door onze lezers wordt gezocht. Zo zijn er twee nieuwe rubrieken :

  1. Service :

Deze nieuwe rubriek wil de koper adviseren door te vereenvoudigen en te helpen bij het begrijpen van sommige, (technisch) complexe informatie.

Voorbeelden van onderwerpen die aan bod komen :

  • Analyse van een tweedehandswagen : sterke/zwakke punten
  • Informatie over mogelijke leasing- en financieringsformules alsook mobiliteitsalternatieven
  • Welke modellen kiezen binnen eenzelfde merk ?
  • Prijsvergelijkingen tussen nieuw en occasie
  1. Passion :

In deze ietwat grappige, gekke maar pertinente rubriek worden de laatste trends inzake mode, voeding, reizen, beauty… voorgesteld, maar wordt ook teruggeblikt op vintage modellen en tentoonstellingen en zijn er reportages vanuit het hart van de grootste racecircuits.

Ook talrijke andere nieuwe onderwerpen worden aangesneden, nuttig of onbelangrijk, pertinent of impertinent, rationeel of… irrationeel. Want jazeker, droom en passie zullen blijven samengaan met puur feitelijke informatie. Dat is waarom AutoGids meer dan ooit HET magazine is voor zowel liefhebbers als kopers van auto’s.

AutoGids en Moniteur Automobile zijn tot slot ook 370.700 lezers om de vijftien dagen, voornamelijk geconcentreerd in de leeftijdscategorie 25-54 (59% van de lezers) en in de sociale klassen 1 tot 4 (57%). Met de combinatie CARMENPACK (met AutoWereld er bovenop) kunnen 497.800 lezers bereikt worden (1) !

Zin om aanwezig te zijn in de nieuwe AutoGids ? Neem dan meteen contact op met :

…En vraag een offerte !

(1) CIM 2014-2015/1