Met bijna 900.000 bezoeken per week is de website AutoScout24 de onbetwiste marktleider op het vlak van webbezoek en bekeken pagina’s. Deze website biedt complementaire service en informatie ten opzichte van de websites van AutoGids, Le Moniteur Automobile, AutoWereld en GPinside. Deze nieuwe aanwinst versterkt de regie ProduPress Advertising in haar rol als partner voor alle spelers op de auto- en motorfietsmarkt.

Deze specialisatie onderstreept de ambitie van ProduPress Advertising om de adverteerders en agentschappen een kwalitatief hoogwaardig media-aanbod ter beschikking te stellen, waarvan de context relevant is (auto-motorfiets) en de data gedetailleerd zijn (first party data) om het juiste publiek te bereiken.

AutoScout24
CARMENPACK*
CARMENPACK+**
Nettobereik/maand
Desktop/maand
Phone+tablet/maand
805.945

612.350

348.838

503.806

355.251

216.455

1.309.751

967.601

565.293

Page views/maand
39.763.687

(63% PC / 37%
Phone+tablet)

3.774.485

(66% PC / 34% Phone+tablet)

43.538.172

(63% PC / 37%
Phone+tablet)

Abonnees nieuwsbrief
150.000 59.000 339.000
Geslacht
Mannelijk (73%) Mannelijk (79%) Mannelijk (75%)
Leeftijdsklasse
18-34 (34%)
18-44 (55%)
18-54 (78%)
18-34 (24%)
18-44 (43%)
18-54% (70%)
18-34 (30%)
18-44 (50%)
18-54 (75%)
Sociale klasse
1-4 (55%) 1-4 (63%) 1-4 (58%)
Actief
63% 66% 65%

Bron: CIM mai 2016

*Le Moniteur, AutoGids, AutoWereld
**CARMENPACK+ regroupe les sites : Moniteur Automobile, AutoGids, AutoWereld, AutoScout24, Turbo, GPInside


Abonnees nieuwsbrief:
280.000
Taal: Nederlands en Frans
Pageviews/maand: 45.378.661

Facebook

IABDMA