Miles ‘Gentleman Driver’s Magazine’ is het luxe lifestylemagazine voor mannen dat wordt aangeboden aan de 497.800 lezers (*) van AutoGids-Le Moniteur Automobile-AutoWereld. Met zijn oplage van 90.000 exemplaren is dit het meest verspreide lifestylemagazine voor mannen op de Belgische markt. Het is bedoeld voor actieve mannen die genieten van het leven en aandacht schenken aan hun uiterlijk. Zijn rijke en gevarieerde inhoud vormt een echte inspiratiebron voor levensgenieters met een passie voor materialen en voorwerpen.

Elke editie pakt uit met verscheidene redactionele thema’s: de nieuwste trends op het vlak van mode, design, horloges, lichaamsverzorging en nieuwe technologieën, interviews met grote namen uit de werelden van cultuur, sport en auto, en allerlei vrijetijdsrubrieken, zoals ‘reizen’, ‘wijn’ en ‘gastronomie’.

*Bron CIM 2015(1)

 
Miles

(op basis van de CARMENPACK cijfers)

Lezers laatste periode (LLP):
469.900
Betaalde verspreiding:
47.795
Oplage:
90.000
Geslacht:
Hommes (85%) et (174 sel.)
Sociale klasse:
1-2 : 142.000 LDP (30%) et (105 sel.)

1-3 : 208.300 LDP (44%) et (111 sel.)

Leeftijdsklasse:
18-44 (48%)

25-54 (59%)

Bacelor of Master:
138.300 LDP (29%) et (103 sel.)
Actief:
301.700 LDP (64%) et (137 sel.)

Bron: CIM 2014-2015

Verschijnt in
Le Moniteur Automobile / AutoGids
AutoWereld
Miles #
16-maart 25-maart 20
25-mei 27-mei 21
28-sept 30-sept 22
23-nov 25-nov 23

cover_miles-frcover_miles-nl

Hoofdredacteur: John Jeanquart
Uitgever: ProduPress
Frequentie: 4 nummers per jaar: april, juni, october en december
Taal: Nederlands en Frans
Prijs per nummer: gratis bijlage bij AutoGids, AutoWereld en Le Moniteur Automobile
Reservatie: 3 weken voor verschijning
Materiaal: 3 weken voor verschijning