Digital Ad Trust-label voor ProduPress
Met gepaste trots kunnen wij u melden dat AutoScout24, AutoGids en Le Moniteur Automobile het Digital Ad Trust-label hebben gekregen.
Al sinds zijn ontstaan is het de missie van ProduPress Advertising om adverteerders een kwaliteitsvol publiek aan te bieden in twee grote sectoren: automotive en vastgoed.
Naast het meest geschikte doelpubliek bent u bij ons eveneens verzekerd van een unieke omgeving en contacten van de hoogste kwaliteit.
De kwaliteit van de context vertaalt zich in inhoud die altijd uit de auto- of vastgoedsector afkomstig is. Op die manier creëren wij een geruststellende en aangename omgeving, die een sterkere impact van uw boodschap garandeert bij ons publiek en ervoor zorgt dat ze beter blijft hangen.
Wat de kwaliteit van de contacten betreft, zijn wij bijvoorbeeld pionier in de techniek van ‘lazy loading’, waarbij de advertentie pas ingeladen wordt op het moment dat de voorbehouden plaats effectief zichtbaar is op het scherm van de surfer. Sinds meerdere jaren werken wij ook met zogenoemde ‘sticky ads’.
Dankzij al die initiatieven kunnen wij u een kwaliteitsvolle omgeving aanbieden, waar uw campagnes hun doelstellingen kunnen bereiken in optimale omstandigheden.
Wij hebben die verschillende initiatieven willen formaliseren, door het Digital Ad Trust-label aan te vragen.
Dit label is het resultaat van het werk van onze redactionele teams en van de teams binnen onze commerciële dienst, waardoor het mogelijk is om publicitaire boodschappen optimaal te integreren binnen de ervaring van de gebruikers op onze site.
Tot slot getuigt het DAT-label ook van de kwaliteit van de dekking van 41 procent van de internetpopulatie die we met onze verschillende sites bereiken.