Zes jaar na het ontstaan van Miles is het tijd om een stap vooruit te zetten in zijn evolutie!
Miles, het Gentleman Driver’s Magazine, ziet zijn DNA evolueren naar CHIC – MINIMAL – COOL – SMART – VISUAL – POP – ARTY – TOONAANGEVEND – PERTINENT – APART.
Om een perfecte mix te bereiken tussen een vereenvoudigde design en lay-out, een unieke « tone of voice » en relevante inhoud voor het doelpubliek (mannen uit de sociale klasses 1 tot 3) kan MILES rekenen op zijn nieuwe hoofdredacteur John Jeanquart.
De volgende MILES komt eraan in september en gaat ondermeer over de Zoute Grand Prix, de mode, schoonheid en horlogerie maar bevat ook heel wat nieuwe rubrieken.
De formule evolueert, de distributie blijft identiek!
MILES zal nog steeds 4 keer per jaar verdeeld worden via de magazines Moniteur Automobile, AutoGids en AutoWereld. Bovenop de 90.000(*) exemplaren die verdeeld worden met deze magazines zal MILES ook beschikbaar zijn in 100 exclusieve verdeelpunten zoals hotels, restaurants, bars, golf- en hockeyclubs, enz.
Meer kunnen we voorlopig niet verklappen over het nieuwe concept, maar aarzel niet om contact met ons op te nemen indien u meer wil te weten komen.
Om de nieuwe formule van MILES te vieren hebben we een uiterst interessant commerciaal aanbod klaargestoomd…
Reden te meer om ons te contacteren !
Hervé Dumoulin – hdumoulin@produpress.be – +32 2 333 47 69
Lara Chammah – lchammah@produpress.be – +32 2 333 47 44
Opgelet, reservaties voor dit nummer worden afgesloten op 26/8/16, aarzel dus niet !
(*) Hierdoor is Miles het meeste bedeelde mannenblad in België