Miles ‘Gentleman Driver’s Magazine’ is het luxe lifestylemagazine voor mannen dat wordt aangeboden aan de 445.700 lezers (*) van AutoGids-Le Moniteur Automobile-AutoWereld. Met zijn oplage van 70.084 exemplaren is dit het meest verspreide lifestylemagazine voor mannen op de Belgische markt. Het is bedoeld voor actieve mannen die genieten van het leven en aandacht schenken aan hun uiterlijk. Zijn rijke en gevarieerde inhoud vormt een echte inspiratiebron voor levensgenieters met een passie voor materialen en voorwerpen.
Elke editie pakt uit met verscheidene redactionele thema’s: de nieuwste trends op het vlak van mode, design, horloges, lichaamsverzorging en nieuwe technologieën, interviews met grote namen uit de werelden van cultuur, sport en auto, en allerlei vrijetijdsrubrieken, zoals ‘reizen’, ‘wijn’ en ‘gastronomie’.
*Bron CIM 2019
Miles(op basis van de CARMENPACK cijfers) |
|
Lezers laatste periode (LLP): |
445.700 |
Oplage: |
70.084 |
Geslacht: |
Hommes (81%) et (174 sel.) |
Sociale klasse: |
1-4 : 52% |
Leeftijdsklasse: |
18-44 (46%)
25-54 (57%) |
Actief: |
66% |
Bron: CIM 2014-2015
Verschijnt in |
||
Le Moniteur Automobile / AutoGids |
Miles # |
|
04/05/22 | 42 | |
28/09/22 | 43 | |
30/11/22 | 44 | |