Miles ‘Gentleman Driver’s Magazine’ is het luxe lifestylemagazine voor mannen dat wordt aangeboden aan de 445.700 lezers (*) van AutoGids-Le Moniteur Automobile-AutoWereld. Met zijn oplage van 70.084 exemplaren is dit het meest verspreide lifestylemagazine voor mannen op de Belgische markt. Het is bedoeld voor actieve mannen die genieten van het leven en aandacht schenken aan hun uiterlijk. Zijn rijke en gevarieerde inhoud vormt een echte inspiratiebron voor levensgenieters met een passie voor materialen en voorwerpen.

Elke editie pakt uit met verscheidene redactionele thema’s: de nieuwste trends op het vlak van mode, design, horloges, lichaamsverzorging en nieuwe technologieën, interviews met grote namen uit de werelden van cultuur, sport en auto, en allerlei vrijetijdsrubrieken, zoals ‘reizen’, ‘wijn’ en ‘gastronomie’.

*Bron CIM 2019

 
Miles

(op basis van de CARMENPACK cijfers)

Lezers laatste periode (LLP):
445.700
Oplage:
70.084
Geslacht:
Hommes (81%) et (174 sel.)
Sociale klasse:
1-4 : 52%
Leeftijdsklasse:
18-44 (46%)

25-54 (57%)

Actief:
66%

Bron: CIM 2014-2015

Verschijnt in
Le Moniteur Automobile / AutoGids
AutoWereld
Miles #
25-maart 27-maart 36
20-mei 29-mei 37
23-sept 25-sept 38
18-nov 27-nov 39

Hoofdredacteur: Juliette Debruxelles
Uitgever: ProduPress
Frequentie: 4 nummers per jaar: Maart, Mei, September, November
Taal: Nederlands en Frans
Prijs per nummer: gratis bijlage bij AutoGids, AutoWereld en Le Moniteur Automobile
Reservatie: 3 weken voor verschijning
Materiaal: 3 weken voor verschijning